Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2714624

Sv: Zon för politiska diskussioner
Peja: Vi är inte livrädda, ni är ju det med era fula masker överallt. Här går jag fortfarande utan att blivit hjärntvättad. Ni framstår som dumma jävla får många av er. Sen har jag respekt för riskgrupper och äldre. Tror du måste läsa mer, inte kolla Expressens löp.

Svarskommentarer

Sv: Zon för politiska diskussioner
Costanza: Grattis till att du har modet att inte gå runt med mask. Med risk för att spräcka din bubbla kan jag informera om att nästan ingen annan i Sverige gör det heller. Det är typ enstaka asiatiska turister och gamlingar som gör det, så du sticker inte ut med ditt ”mod” i den bemärkelsen. Sök hjälp om du ser folk i masker överallt, för det betyder nog att du hallucinerar, och det skriver jag faktiskt i all välmening.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja