Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2714869

Sv: Zon för politiska diskussioner
Bad_Brett: Att vilja skydda demokratin är narcissistiskt enligt dig. Men att ivrigt försvara ryssarnas mord, tortyr, våldtäkter och kidnappningar är uppenbarligen väldigt viktigt för dig. Narcissisten i det här fallet är ingen annan än du själv.

Istället för att uppmana andra att åka till Ukraina kan du åka till Ryssland istället.

Svarskommentarer

Sv: Zon för politiska diskussioner
Wauzsig: "Men att ivrigt försvara ryssarnas mord, tortyr, våldtäkter och kidnappningar är uppenbarligen väldigt viktigt för dig."

...Och där kom vänsterretoriken. Du får gärna söka upp de inlägg där jag har försvarat mord, tortyr, våldtäkter och kidnappningar. Börjar bli så fruktansvärt trött på denna taktik.

Ytterst få verkar inse det, men man kan vara kritisk mot Ryssland, men ändå anse att en fredlig lösning bör uppnås, även om det innebär att Ukraina behöver ge upp territorium. Jag gillar inte krig helt enkelt.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja