Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2715015

Sv: Zon för politiska diskussioner
Tarasov: Jag hoppas verkligen att du har koll på detta, men att placera ut vapen och soldater i sjukhusbyggnader som samtidigt vårdar civila är ett krigsbrott. Både Ukraina och Ryssland lär ha en hel del att stå till svars för när detta krig är över.

Svarskommentarer

Sv: Zon för politiska diskussioner
Bad_Brett:
I områden inte i byggnader, det blir svårt att upprätta sina baser någon annanstans. Tyvärr.

Sv: Zon för politiska diskussioner
Bad_Brett: Det där skitsnacket om att Ukraina begår lika många krigsbrott som Ryssland har spridits av Trolllkonton och vatniks under hela kriget och är inget annat än desinformation.

Att du här försvarar bombandet av ett barnsjukhus visar vilken skithög du är.

Sv: Zon för politiska diskussioner
Bad_Brett: Om Ryssland invaderar Sverige. Skulle du kunna tänka dig att ge över Ångermanland och Medelpad till ryssarna mot fred?

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja