Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2715137

Sv: Zon för politiska diskussioner
Peja: Det stora problemet är väl att en stor post infödda helt enkelt inte vill ha de jobben.
Att vi sedan skickar iväg kompetent personal är ett annat problem.

England ha lyckats få fler invandrare i arbete än infödda lågutbildade statistiskt sett. Helt absurt.

Hur bra invandringen är beror helt på insatsen av de som tar emot dem och ingenting annat.

Svarskommentarer

Sv: Zon för politiska diskussioner
{5647}: ”Hur bra invandringen är beror helt på insatsen på de som tar emot dem och ingenting annat.”

Så om tusen svenska ingenjörer i 35-årsåldern som pratar flytande engelska och tusen 70-åriga analfabeter som inte kan ett ord engelska flyttar till USA, så tror du att nyttan för USA kommer styras helt av amerikanerna och inte påverkas alls av ålder, utbildning och språkkunskaper?

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja