Café

Grupper · 50926 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2715727

Sv: Zon för politiska diskussioner
{5647}: Många inom vänstern har önskat livet ur Trump, en del på skoj, andra mer i affekt. Många jublade när han fick Covid. Alla som någon gång har fällt sådana uttalande har blod på sina fingrar nu och är medskyldiga till att en oskyldig mördades.

Svarskommentarer

Sv: Zon för politiska diskussioner
Bad_Brett:
Ja tyvärr kan inte folk skilja på sak och person. Många jublar fortfarande över Palmemordet. Lyckligtvis gick det väl för Trump.

Sv: Zon för politiska diskussioner
Bad_Brett: Jag förstår att du gärna vill framhålla det, trots att motsvarande folk på högersidan är exceptionellt mycket grövre.

Jag hade förväntat mig att om Anna Lind och Olof Palme varit höger, så skulle du använda det som bevis för att vänstern minsann också begår politiskt motiverade mord.

Det är enkelt att konstatera att i Sverige så är det två grupperingar som anses farliga. Islamister och högerextrema där framförallt de högerextrema står för mest våldskapital. Så har det sett ut väldigt väldigt länge i Sverige enligt SÄPO.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja