Café

Grupper · 50926 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2715734

Sv: Zon för politiska diskussioner
{5647}: polariseringen är ju båda sidor skyldiga till du kan ju inte bara anklaga en sida för det vänstersida är ju lika ansvariga för det grupper som BLM är ju inte direkt en enande kraft.

Svarskommentarer

Sv: Zon för politiska diskussioner
DrCox: De är såklart inte oskyldiga, men som sagt. Högersidan har varit mycket mer skyldiga till det.

Trump har också höjt tonläget oerhört mycket mer än demokraternas (som faktiskt i Bidens fall knappast kan sägas vara vänster) representanter.

Redovisa gärna antalet politiskt motiverade massmord/masskjutningar i USA. Tittar du på det så är det precis som i Sverige. De extrema på högersidan är så många fler och så mycket radikalare med så mycket mer våldskapital än på vänsterkanten.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja