Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2715783

Sv: Zon för politiska diskussioner
Det är lite lustigt eller olustigt faktiskt att genom åren så har det varit helt okej att tycka att mordet på Palme nästan var bra och så är det någon som vill missförstå någon annan att han tyckte att det var synd att Trump inte dog!! Det var EN person som missförstods inte flera hundra som ”gillade” Palmes frånfälle! då det begav sig!
Fråga! Är det okej att bränna svenska flaggan på ett torg i en svensk stad?

Svarskommentarer

Sv: Zon för politiska diskussioner
Rulltårtan : Jag tycker inte att det är okej att bränna vare sig svenska flaggan, bibeln eller koranen. Men det är inte jag som beslutar huruvida det är rätt att göra så eller inte.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja