Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2715787

Sv: Zon för politiska diskussioner
mattias - 74: Tänker mest att diskutionen handlade om våld och politik i sammanhang. Att Stakkset själv uttryckt att våldet i hans liv egentligen handlade om andra saker i livet som fick utlopp i aggression. Att han idag blivit Kristen.

Jag har inte kollat klippet, men har sett andra klipp där han var väldigt hatisk och kan tänka mig vad som sägs i detta klipp.


Sen kan han säkert fortsatt ha "vänster sympatier",
Men kan nog garantera att han inte står bakom sina gamla våldsamma åsikter idag.

Detta är i samband med när Einar sköts(Nils Grönberg)
”Jag är så trött på våldet. Jag är så trött på mig själv för att jag var en så dålig förebild för Nisse å ungdomarna i hans generation när dom växte upp genom det livet jag levde. Förlåt. Vila i frid”.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja