Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2715882

Sv: Zon för politiska diskussioner
Jugge: "Dom ligger väl väldigt nära våra egna moderater i världsåskådning?"

En sanning med modifikation. Det må gälla Joe Biden och gänget, men tar du AOC eller Ilhan Omar så är de betydligt mer radikala än Nooshi. Därav splittringen bland demokraterna.

Det är därför Trump är det överlägset bästa valet. Han har inte samma konservativa värderingar som den typiska republikanen, utan vill mest att arbetarklassen ska få det bättre, samtidigt som han vill skydda amerikanska intressen och värderingar.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja