Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2716919

Sv: Zon för politiska diskussioner
Tarasov: Henrik Jönsson sammanfattar som vanligt saker å ting väldigt bra och skjuter ner påståendet om att det skulle vara högern som i högre grad piskar upp stämningen.

Svarskommentarer

Sv: Zon för politiska diskussioner
Bad_Brett: Svårt att mäta. Jönsson håller ju god ton och är saklig men han är knappast neutral. Trumps retorik och mobbingtendenser i debatter är i grund och botten ovärdigt en presidentkandidat. Det är bara att kolla på debatterna före och under Trumps tid som politiker så ser man direkt att det handlar mycket mindre om politik och mer om personangrepp. Bara en sån sak som att han har sarkastiska smeknamn på sina meningsmotståndare är ju otroligt låg nivå.

Republikanerna innan Trump hade en helt annan ton och hövlighet. Bland väljarna haglar dock otrevligheterna tätt från båda sidor så vitt jag kan se.

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja