Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2717074

Sv: Zon för politiska diskussioner
Bad_Brett: Vaccinet räddade massor liv och det allmänna konsensus är det Covid-vaccinet var väldigt bra och nödvändigt.

Diskuterar man bara enligt anekdotisk bevisföring är det svårt.

Den typen av högermänniska du beskriver känner jag inte igen. Det är dessutom knappast de som röstar SD, men möjligen L och tidigare M. Nu är ju varken M, KD eller SD alls liberala längre.

Andelen som vill gå ut ur EU är så pass få att det bara skulle innefatta en liten del av högerväljarna. Förstår inte hur det kan sägas vara höger.

Svarskommentarer

Sv: Zon för politiska diskussioner
{5647}: L är väl det mest EU-vänliga partier av alla? Finns ju ingen seriös opinion i Sverige om att ens börja debattera Swexit och det är väl tur det.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja