Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2717077

Sv: Zon för politiska diskussioner
Peja: Nej, EU är bra även om jag tycker att det är lite av en jätte på lerfötter. Det finns mycket jag ogillar, men tar man cybersäkerhet exempelvis så driver de på oerhört mycket. Den här regeringen är nästan sämre än den föregående där.

Det är dessutom så att vi aldrig skulle haft den ekonomi vi har som exportland utan den inre marknaden.

Svarskommentarer

Sv: Zon för politiska diskussioner
{5647}: Jag tycker att bristen på insyn och lobbyisternas inflytande är negativt med EU, men det är ju sånt som man får försöka jobba med att förbättra. För Sverige finns det såklart stora fördelar med att vara med, särskilt kring handel.

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja