Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2717385

Sv: Zon för politiska diskussioner
Bad_Brett: För det första tror jag att du gravt överdriver importen av slaktavfall. För det andra föredrar jag import av bland annat slaktavfall från övriga EU jämfört med olja som bland annat gynnar Ryssland.

Om man inte har reduktionsplikten så måste regeringen ha en annan lösning för att inte öka utsläppen radikalt.

40 miljarder kanske är någonting du tycker är en droppe i havet och klimatförändringarna är någonting som ändå är mer av våra barns problem. Vi måste ha en bättre klimatpolitik än ingen alls.

Svarskommentarer


Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja