Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2718786

Sv: Zon för politiska diskussioner
{5647}: "Fotboja går väl att använda på det mesta där straffen är korta. Som ekonomisk brottslighet."

Här är vi helt överens. Vad är poängen med att kasta Tito Beltran i fängelse? Och det var sinnessjukt att oppositionen försökte spärra in Trump. För att inte tala om alla fredliga protestanter från den 6:e januari, som inte gjorde en fluga förnär, men som ändå kastades i finkan.

Ofarliga människor ska naturligtvis inte spärras in. Nej, reservera platserna för mördare, gängkriminella och illegala invandrare.

Svarskommentarer

Sv: Zon för politiska diskussioner
Bad_Brett: Trump borde så klart sitta i fängelse, han försökte uppvigla till en statskupp…

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja