Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2719088

Sv: Zon för politiska diskussioner
Per HApps: Klassisk missuppfattning från vänstern, som tycks tro att ekonomin är ett nollsummespel.

Bättre att ingen har råd med en bil än att grannen har tre medan du bara har en ungefär.

Vi som har förmågan att tänka ett steg längre inser att "relativ fattigdom" är ett helt irrelevant begrepp. Den enda vettiga måttstocken är att får hur mycket den hårt arbetande medelklassen har kvar i plånboken när räkningarna är betalda.

Och newsflash: De hade mer pengar kvar under Trump än under Hussein Obama.

Svarskommentarer

Sv: Zon för politiska diskussioner
Bad_Brett: Vad tycker du om John Trumps senaste presskonferens? Har sett hela sändningen och det är oroväckande hur pass tydligt nedsatta ex-presidentens kognitiva och exekutiva förmågor framstår för varje framträdande han gör. Svamlet har alltid varit där men det är verkligen på en helt annan nivå nu.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja