Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2721461

Sv: Zon för politiska diskussioner
mattias - 74: Jag önskade bara att sådana yrken fick mer betalt och man hade råd att anställa tillräckligt många för att ha en bra arbetsmiljö. Känner flera lärare och alla är trötta. Kanske framförallt på all bedrövlig dokumentation som tar tid från undervisningen.

Svarskommentarer

Sv: Zon för politiska diskussioner
{5647}:

Så är det, när jag gick i skolan kom rektorerna in på lektionerna och kollade till klasserna, det är väldigt sällsynt idag, när jag gick på högstadiet hade vi något som hette tillsynslärare, det var det bästa som fanns men dom försvann såklart.

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja