Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2790247

Sv: Zon för politiska diskussioner
TIK_TIK: Jag är inte insatt i frågan, men alla som köper mediciner för några tusen eller mer om året kan ju inte leva på existensminimum och ha noll besparingar.

Svarskommentarer

Sv: Zon för politiska diskussioner
Peja: Om du visste, hur många äldre som helst, läste för ett tag sen om en student som inte hade råd att ta ut sin medicin, så hon får hon vara utan den och gå med bekymren hon har.

Sv: Zon för politiska diskussioner
Peja: Driver du bara, eller förstår du inte? Man behöver inte leva ett liv i lyx och flärd för att tvingas köpa dyra mediciner. Är du inte insatt, så läs på lite

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja