Från Hörnefors: Timråklacken i mello (även om det var försvinnande kort), det ska ni ha efter den här matchen! ;)
Inlägg: 2836657
Svarskommentarer
Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:
Dags och komma i Tisdagstämning
Bättre än så här blir det inte
Ett av de bästa och tyngsta metalriff som gjorts, håller denna låten som topp 5 någonsin
Inte blir det sämre av att man sett dom live också, första gången var på stadion 1993
www.youtube.com/watch?v=jTQ6cusexO0
Dags och komma i Tisdagstämning
Bättre än så här blir det inte
Ett av de bästa och tyngsta metalriff som gjorts, håller denna låten som topp 5 någonsin
Inte blir det sämre av att man sett dom live också, första gången var på stadion 1993
www.youtube.com/watch?v=jTQ6cusexO0
+ 1