mattias - 74: Avgudar Thåström, allt från Ebba Grön, Imperiet och Sällskapet, han är så otroligt bra.
Inlägg: 2843210
Svarskommentarer
Sv: Puffes frizon för god musik
Wilhelmsson:
Imperiet är så bra, Blå himlen Blues är ett mästerverk
Jag är tyvärr precis på gränsen för att ha missat och se både Ebba och Imperiet live.
Har dock fått uppleve de gamla klassikerna med honom som live artist, han överraskade alla på senaste turnen nu i år när han körde flyktsoda i en akustisk version
Imperiet är så bra, Blå himlen Blues är ett mästerverk
Jag är tyvärr precis på gränsen för att ha missat och se både Ebba och Imperiet live.
Har dock fått uppleve de gamla klassikerna med honom som live artist, han överraskade alla på senaste turnen nu i år när han körde flyktsoda i en akustisk version
+ 2
Sv: Puffes frizon för god musik
Wilhelmsson:
Firade min 20 konsert med honom som soloartist när han hade dubbla spelningar i Uppsala nu i slutet av Januari detta år
Bästa jag sett är Uppsala konsert och kongress 2012
Firade min 20 konsert med honom som soloartist när han hade dubbla spelningar i Uppsala nu i slutet av Januari detta år
Bästa jag sett är Uppsala konsert och kongress 2012
+ 1