Inlägg: 2906993
Svarskommentarer
Sv: Zon för politiska diskussioner
NuMo: Ok, jag försökte i varje fall. Vi är båda MoDoiter, så jag älskar dig oavsett. Sov gott!
Jag svarade på ett inlägg.
Jag tror inte att jag kan motverka ditt missförstånd. Det vore naivt.