Inlägg: 2913505
Svarskommentarer
Sv: Zon för politiska diskussioner
Rulltårtan : Okej, du ljög alltså.
Ett stort problem i världen är att det finns människor som dig, människor som ”antar” saker och gör det till en sanning och sprider fritt, människor som på helt egen bevåg agerar domare och bödel helt utan någon som helst vetskap, fakta.
Du får naturligtvis ha dina åsikter , men samtidigt är det straffbart att förtala någon annan.
Ett stort problem i världen är att det finns människor som dig, människor som ”antar” saker och gör det till en sanning och sprider fritt, människor som på helt egen bevåg agerar domare och bödel helt utan någon som helst vetskap, fakta.
Du får naturligtvis ha dina åsikter , men samtidigt är det straffbart att förtala någon annan.
Finns säkert fler som han men med pengar kan man köpa rättvisa!