Gavelo: ja jag håller med! Det stora problemet l världen är att en människa på ett hockeyforum i Sverige utrycker sina tankar INTE att Putin Trump Netanyahu Kim Söder Jomshof mfl håller på att förstöra vår jord!! Nä skyll på mig, jag tar det alla dagar i veckan!!
Inlägg: 2913580
Svarskommentarer
Sv: Zon för politiska diskussioner
Rulltårtan : Men du måste ju begripa att det är din åsikt och delas inte av alla andra!
Det finns alltid 2 sidor av ett mynt.
Det finns alltid 2 sidor av ett mynt.