Inlägg: 2917675
Svarskommentarer
Sv: Zon för politiska diskussioner
NuMo:
Jag ber om ursäkt om du tog illa upp inte meningen att du skulle gå i taket
Inte men avsikt
Grattis tiil segern mot ssk
Nu stänger jag denna debatt
Som sagt jag har lite svårt att förklara mig ibland hur jag tänker men men
Som sagt inte meningen och ja jag är spiknykter
Varit länge nu fö
Ha det fint
Jag ber om ursäkt om du tog illa upp inte meningen att du skulle gå i taket
Inte men avsikt
Grattis tiil segern mot ssk
Nu stänger jag denna debatt
Som sagt jag har lite svårt att förklara mig ibland hur jag tänker men men
Som sagt inte meningen och ja jag är spiknykter
Varit länge nu fö
Ha det fint
Tydligen för dig.
Det är ju bara skojsigt när han gör det.- För dig.
Att han hotar sina närmaste vänner, verkar ju bara skojsigt för dig.
Vad skall jag säga?
Den som står för det står för det. Du är ju en av dem.