Inlägg: 2932649
Svarskommentarer
Sv: Zon för politiska diskussioner
Peja:
En hel del krig förekom verkligen i den tidseran. Invandring pga. flyktingar, integration osv.
Självklart inhemsk politik angående skattefrågor. Jag har inte märkt av någon avmattning gällande politik.
Men hatet om man står för ena eller andra frågan eller inte, det har ökat betydligt.
En hel del krig förekom verkligen i den tidseran. Invandring pga. flyktingar, integration osv.
Självklart inhemsk politik angående skattefrågor. Jag har inte märkt av någon avmattning gällande politik.
Men hatet om man står för ena eller andra frågan eller inte, det har ökat betydligt.
Det blir ju en helt annan ton och allvarlighet i diskussionsämnen som är så olika. Det var liksom lättare att acceptera för båda sidor att man hade olika åsikter om Rut och Rot än om dödsskjutningar.