Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 316252

Sv: Klockvridning igen...
Sannes: Innan 1916 menar du? ;) Själv var jag inte mer än åtta år när vi började om och vid det laget tyckte jag att det funkade bra att hoppa i vattenpölar och kasta tuggat papper på fröken och lite sånt, så jag lämnar mina dåvarande åsikter åt hädan. Du var ju naturligtvis i tioårsåldern så jag antar att du har fog för dina tankar. Jag tycker vi klarar oss ganska utmärkt i dagsläget också faktiskt.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja