Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 320067

Sv: Domarstandard
Portello: Det var återigen Gyllander som visade prov, enligt Granqvist, att han kan konsten att förstöra en hel match med sin ojämna bedömningsnivå. Det var samma domare som dömde matchen Timrå-Leksand där det delades ut matchstraff på löpande band. Det kan tyckas att jag ser detta med Timråögon och att jag ger en felaktig bild på det som hände i Timrå. Men Gyllander var inte lyckad, och kan mycket väl ha avgjort matchen till Leksands fördel med sina tveksamma/felaktiga beslut. När sedan Granqvist uttrycker sitt missnöje mot samma domare i kväll igen på ett synnerligen starkt sätt så ser man en trend i hans domarinsats. Granqvist som för övrigt är en av mina favoriter i kommentatorsammanhang.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja