Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 335627

Sv: Robinson.
Förresten, tänk vad trevligt det vore med Kristina Lugn som programledare för Robinson. Då skulle stora delar av svenska folket sova vid teveapparaterna strax efter klockan åtta på kvällen och rikstelevisionen skulle kunna avsluta sina lördagssändningar redan vid niotiden på kvällen.
Självklart med gamla godbitar från Sveriges Magasin. Drutten & Gena, det var grejer det!

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja