Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 395495

Sv: Schlager-EM
65Selander:

Expertpanel, det låter det må jag säga....

Så jäkla synd om Norge vet jag väl inte om det var...eller?
Mer synd om grabbarna som skrev låten, de är ju svenskar, fast det klart denna låten kom ju inte med i den svenska uttagningen men i Norge gick det bättre.
Jag såg nämligen den norska festivalen och den var ingen höjdare, "High"låten var klart bäst där.

Tja, Balken Festival...är det väl delvis, de röstar ju väldigt gärna på varandra men det gör ju vi i Norden också, detta år fick vi ju tolva, från Norge, Da´nmark, Finland och 8 från Island...

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja