Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 395531

Sv: Schlager-EM
knaskamilla: Men det stod ju klart rätt tidigt i tävlingen att Sverige skulle plocka tolvor av sina grannländer! Det var nog lika klart att Sverige skulle bli de som räddade Norge från en nolla. Jag personligen hojtade rätt högt i glädje när poängen delades ut!!

Det var ju bara de redan etablerade länderna som hade nån som helst koll på att det var musik man tävlade i.. att det INTE var nån "kliar du min rygg, så kliar jag din-tävling" det handlade om. Synd att alla inte insett detta!!

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja