Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 405988

Sv: Gyllene Tider!!
Mattias - 74:

Själv skall jag ner till Sundsvall och se dem nu på fredag. Min gissning är att jag kommer vara helt lyrisk efteråt och bara tjata om hur bra det var.

Säga vad man vill om personerna, men som artister och låtskrivare så är det få svenska grupper som är så bra. Annars skulle de inte dra fullt hus överallt de är.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja