Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 406009

Sv: Gyllene Tider!!
Mattias - 74: Själv var jag på konserten på Elmia-fältet i Jönköping, med 31 000 åskådare. Mäktigt, musik som låter som förväntat, en överraskande glad Gessle och en bra publik. Konserten i sig var som du hör lyckad, även om nu GT:s musik och texter inte är så avancerade... men enkelheten är även den en styrka ibland.

Överskattade eller inte, de går hem hos svenskarna. Även hos mig.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja