Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 406273

Sv: Servicepack 2 till XP
65Selander:

Där är ytterligare en grej med XP som jag stör mig på. Allting är påslaget från start. Vill jag inte använda mig av det så måste jag slå av det, något som inte är helt lätt även för en van användare. I 2000 kan man få en massa lullull också, men då måste man installera det själv, vilket jag tycker är en sund filosofi.

Man bygger ju inte en bil med maximal utrustning och sedan får man plocka bort saker utan man köper en standardmodell och utifrån den lägger man på saker som ACC, antispinn, CD-växlare, färddator osv.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja