Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 406957

Engelsk Humor
Låg och tittade på BBC Prime i natt och såg serien "Bottom" har för mig att den gick på svensk TV för länge sedan!

[bildwww.bbc.co.uk/comedy/guide/images/220/bottom_1.jpg[/bild]

Det var länge sedan jag har skrattat så mycket iaf!

I mitt tycke så håller Engelsk humor helt världsklass!

Finns en uppsjö utav serier mm som är helt outstanding
när jag var liten så var det Dave Allen man glodde på (Dave satt alltid på en hög barstol)

www.bbcprime.com/britcoms/

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja