Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 409027

Vattenskidor efter Stena Danica...
Alla i Göteborg bör känna till detta:

Ingemar i Morrongänget ska åka vattenskidor efter Stena Danica på torsdag. Det ska finnas en åskådarbåt oxå. Jag ska minsann fixa biljett till detta. Det är självklart gratis, men man måste hämta biljett hos Radio City.

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja