Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 414574

Sv: Nu var det avgjort...
Kickan:
Dom kunde väl ha visat mer av Stenmarck, det var ju väldigt lite han sjöng och än mindre sjöng Jan Åström.
Men såg till min glädje att Roine Söderlundh var ofta på scenen och är ju också rätt så söt.

Enligt tidningarna så skulle programmet hålla på till kl 22,00 men eftersom det då var i fyran så slutade det 10 minuter innan, falsk marknadsföring, det är var det är.
2 timmar show, jo tjenare, inte när det sänds i fyran inte.

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja