Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 451402

Sv: Jävla bonnröta
Dysso: Det är väl ty det enda positiva oxå, derbymatcherna som fyller Ullevi 2ggr per år när det gäller fotboll.

Men det känns lite grand som Allsvenskan är en serie för inbördes beundran.

Jag vill ha en levande Allsvenska från Luleå i norr till Malmö i söder.

Men Norrland är en vi fläck på kartan. Nordligaste laget är GIF Sundsvall.

Hur roligt är det att åka till sthlm 2ggr per säsong (har varit 3, men Solna AIK trillade ju som bekant ur) och Gbg 3ggr.

BK Häcken är lika jävla trist att titta på som Trelleborg (som ju oxå trillade ur)

Hur ofta är det fullsatt på Rambergsvallen t ex?

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja