Café

Grupper · 50926 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 452393

Sv: Vissa saker är värda att kämpa för !!!
Ursäkta att jag blandar mig i det hela.

Tror att det var Frisco som skrev att Pripps hade Coca-Colan för några år sedan men det var faktiskt Falcon som hade det, de körde ut till butikerna under namnet Dryckesdistrubitören. Var kaos ett tag innan man fick ordning på bilar, chaufförer mm iallafall var det så här hos oss.
Men sen så drog Coca sig ur och fixade eget, som jag dock inte har koll på.

Låter dock lite knepigt om man vill tillbaka igen, fast det klart varför inte, men då blir det säkert i någon annan form än sist gång.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja