Café

Grupper · 50926 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 472118

Sv: Kroppen som konst
ISMANNEN:
Jag dårrå som är den ÖDMJUKE kan berätta att jag har till min egen ära gaddat in tre stycken tatueringar på min späda griskropp..

På armen en Svensk flagga med min dotters namn i och på
bröstet ett ca 25 cm långt kinatecken som betyder stooor..

Den tredje på ryggen står det Bajen Bärs o rakade brudar..

nummer fyra är på väg inom en månad och det blir Timrå IKoch tallarna
Och den femte som också kommer inom en månad kommer att täcka
hela ryggen..Motivet är ännu inte riktigt klart...Så den tredje kommer
att försvinna under den femte..Så i slutändan blir det bara fyra..

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja