Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 491543

Drömresemål?
Verkar som att en tråd om detta behövs också. Därför så startar jag en och tar mitt drömresemål.
 
St Lucia heter ön dit jag vill fara. En, om man skall tro de som varit där, helt underbar plats. Ön ligger mitt i Karibien och erbjuder underbart väder, fina stränder, palmer, golfbanorna två, härligt kristallklart vatten att dyka i, bungalows vid strandkanten och ett lugn som kan få även den mest stressade personen att varva ner.
 
Nackdelen är att det kostar runt 30 000 per person för två veckor. 45 000 om man vill ha all inclusive.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja