Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 491554

Sv: Drömresemål?
Poffa: Jag skulle vilja ta inlandsbanan till Timrå, men det går ju inte. Däremot så går det att åka till Lofoten, vilket blir mitt drömsemestermål. Fjäll ända ut i havet och man kan stå och bäckmeta i stort sett med havsfiskeutrustningen, eller tvärtom. Men jag rekommenderar inte resmålet till några andra, för en del av tjusningen är när det inte finns så mycket tuister där. Så jag varnar er. Det är otroligt dyrt att åka dit, så antagligen har ni inte råd ändå. Vädret är jämt dåligt och jag har hört att det är laglöst land där kidnappningar och sånt är vardagsmat. Håll er därifrån, är mitt råd.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja