Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 492536

Sv: Bästa utländska skådis (manlig)
Et tu Brute: Pratar vi transor måste jag dra upp Guy Pearce i Priscilla, öknens drottning. En annan som är snygg i smink i den filmen är "Agent Smith" från Matrix.
 
Guy Pearce är i alla fall en av mina favvoskådisar. Inte så mycket på grund av Priscilla men däremot insatserna i LA Confidential och, framförallt, Memento.
 
Matrix, Memento och LA Condifential, har de nämts i jättetråden om bästa filmerna föresten? Matrix 1 alltså, uppföljarna är ju inte lika imponerande.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja