Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 502980

Sv: Godaste Mat!!!
Karoliina:
 
Kolsyreis+vatten=en jävla rökutveckling. Dom barnen, dom barnen.
 
Kom att tänka på en annan sak. Nämnde Eisbein inledningsvis som blir typ fläsklägg och surkål på svenska. Eftersom detta är en hockeyralaterad sida kan jag inte låta bli att dela med mig av detta onödiga vetande.
 
Har även njutit av denna rätt i Polen där den kort och gott kallas för Golonka. Förmodar att den hette så redan innan en berömd slovak sänkte Sovjet i VM 1969 :-)

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja