Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 531726

Sv: Påven är död
Poffa: Visst är det synd att den påven har avlidit. Men han var i mina ögon en andlig ledare för en bakåtsträvande, dubbelmoraliserande och döende religion. Man kan ju hoppas att det nu koras en reformerande Påve som kan tillåta preventivmedel mm och därmed leda katolisismen in i 2000-talet.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja