Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 531863

Sv: Påven är död

Chief: Måste han heta Johannes Paulus....? Han kan ju lika gärna heta Giancarlo, Rubens, Fernando, David, Mark, Juan Pablo, Christian, Kimi, Jarno, Felipe, Jenson, Ralf, Jacques, Takuma, Narain, Tiago, Patrick eller Christijan....

Ja helt rätt.... Dom namnen duger icke enligt mig, förnamnet på den nye påven ska allt vara om jag får råda Ayrton-Ronnie-Reine-Slim........

Så det så.......... 


Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja