Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 540445

Sv: Tidernas Bästa rocklåt?

Robban: Ja, Jag kunde ha haft med "Breaking the law" eller "Metal gods"...;-)
Det är det jag säger, kolla "Min sida"..... Ska du på Sweden Rock? Fråga då hur man sätter upp ett tolvmanna militärtält när man glömt kaminröret hemma ...hehe eller... och hur det finns dyrkare av Lynyrd Skynyrd som springer galna med en sydstatsflagga hela konserten igenom.... Faan jag vill oxå var i Slövlesborg där i början av juni.... Mötley blir sketbra......Seså, läs nu "The Dirt" så du är påläst....

Rock on...


Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja