Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 544616

Sv: Hitta bilden!

El Maco: Jag får ge dig retoroaktivt helt rätt. Klart jag menar Tyson, en av världens förmodligen coolaste jyckar. Spana in länken och kolla in filmerna så får ni le och inse att Tyson, han är bra cool han....

Bästa gitarrsolo !... Det finns en hel del men solot i Guns'n'Roses "Sweet child o´ mine" går definitivt inte av för hackor.....


Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja