Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 545908

Sv: Just nu på tv!
Paddan: Intresant länk ! Bara en liten petitess.
Air tank, är väll en luft tank ? Har man CO2 i den så är det väll en kolsyretank ? Så dricker jag vatten i ett ölstop, så dricker jag öl ?

Som gammal dykare som har jobbat med just Air tanks, så får man bara ha luft i dom. Nog för att man ibland spettsar det med syrgas numera.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja