Café

Grupper · 50926 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 546357


Svarskommentarer

Sv: Dansband

Hehe, sitter och ser på dansbandskampen. Någon annan som gör det, i så fall vad tycker ni?

Medelåldern på de som röstar måste vara 60+. Jag menar hur kan man rösta ut date till förmån för hon den där kvinnan som inte kan sjunga. Hur kan en jury ens tycka att det låter bra? Okej att det finns moget och modernt men vafan, nån måtta får det ändå vara.

Sedan kan jag inte sluta att fascineras av namnvalen på dansband. Jag menar, Larz Kristerz...

Frugan har alltid idiotförklarat mig för mitt intresse att styrdansa. Jag tror jag förstår vad hon menar nu. Hon har sett alldeles för mycket Susanne Nordströms och inget alls från orekstrar som Date, Perikles, Boogart etc.


Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja