Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 553301

Sv: Maiden på SVT !

Salle: 80-talet...Krogmyndig, läderslips vart tack vare Human League, Depressions Mode och Duran Duran.... Ohh, Don't don't you want me... Girls on film, girls on film....å modemedveten det försökte man vara....

Ja kanske, men några andra milstenar finns allt..

1980: Judas Priest släpper British Steel..

1981: Rolling Stones släpper Tattoo you.. 

1982: Iron Maiden släpper The Number of the Beast..

1983: Metallica släpper Kill Em All...

1984; Bruce Springsteen släpper Born in the U.S.A ..

1985: Ulf Lundell släpper Den vassa eggen.. 

1986: Steve Earle släpper Guitar Town.. 

1987: Guns'n'Roses släpper Appetite for destruction... 

1988: John Hiatt släpper Slow Turning..

1989: Aerosmith släpper Pump..

Hmmm, MSG = Michael Schenker Group, där kan det finnas vinyl i källaren...hihi... Och han Ghahanen, han i Depressions Mode som fick mig att bära läderslirre, han har bestämt tagit överdoser av heroin han...hehe.. Å drogat som bara den det har nog alla 80-talare jag räknar upp ovan gjort.. Men tänk att det skiter jag i för dom är bra ändå tycker då Jag...;-)


Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja