Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 553351

Sv: Maiden på SVT !
willysson: Metallica, Pantera först och främst. Släntrade in på Metallica när jag var kring 6 år, fick Kill 'Em All när jag slutade ettan. Första låten jag hörde var dock Fight Fire With Fire från Ride The Lightning plattan. Var helt fast sen, brutalt.

Under senare tid så har man fastnat mer för Symphony X bland annat. Ett fruktansvärt bra band, som egentligen inte går att genre-bestämma. Världens förmodligen skickligaste musiker.

Dessutom har jag hittat Left Hand Path och Running Wild-albumen här hemma. Du får igen dom när tillfälle ges... =)

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja